martes, 13 de diciembre de 2011

3msc




No puedo,no logro,no consigo dejar de amar esta cancion.Sin duda sobrepasa a las demás,es mi favorita.
I guess you are thinking of me now and you know that I'm thinking of you.Baby please love me one more time cause you know that you're the only one.And I say believe me cause you are the one.I guess you are thinking of me now
cause you know that you are the ONLY ONE.

No hay comentarios: